Brilliant Billy

januari 30, 2009

mcsquizzyIk zat net een enorm suffe animatie-film te kijken: Open Season. Die was zo saai dat ik net wilde zappen toen ik een bekende stem hoorde. En ik bedacht me meteen. Want het enige leuke aan Open Season blijkt McSquizzy te zijn: Billy Connolly!!
Billy Connolly is mijn absoluut favoriete komiek. Stevige meningen, flink gevloek en een belachelijke fashion sense gecombineerd met een briljant taaltje en heerlijke droge humor. Oordeel zelf over een van zijn klassiekers: de Wilderbeast-act.
(Beeldkwaliteit is niet super, maar het gaat om de inhoud en die komt zeker goed over)

Geweldig toch?
En als opdracht voor het weekend: zoek de 10 verschillen.catweazle2
billy-connolly31

2 Reacties to “Brilliant Billy”

  1. Marianne said

    YES!!!!!

    Hebben meteen voor morgen een paar dvd’s van Billy klaargelegd…hahahaha

    enneeeeeh….ik zie geen verschil, weet alleen dat die linkerfiguur altijd met een kikker liep en dat heb ik Billy nog nooit zien doen…;-))

  2. Ruben said

    Beetje late reactie, maar: heel leuk!
    Kende ik nog niet.

Geef een reactie

