Small Potatoes

februari 2, 2009

obamabillAls kersverse ZZP-er word je geconfronteerd met een flinke stapel verantwoordelijkheden. Je moet naar de Kamer van Koophandel, een accountant op de kop tikken, je administratie opzetten, je aanmelden bij de belastingdienst, etc. Dat is allemaal heel Serieus. Je moet aan allemaal Regels voldoen. Behoorlijk Spannend ook of je genoeg opdrachtgevers gaat vinden, of het allemaal wel gaat lukken. Maar dan zie je ineens weer het grote voordeel: je kunt Factureren.
Het is zover! Mijn bedrijfje Small Potatoes heeft vandaag zijn eerste factuur uitgeschreven. Vol trots heb ik hem persoonlijk overhandigd op de aministratie. Mijn eigen logo op mijn eigen rekening! Het voelt een beetje als een kindje moet ik zeggen.
Nu maar hopen dat ik het geld niet al uitgegeven heb voor ik het binnen heb, want er spoken natuurlijk meteen allemaal dingen door mijn hoofd die ik nódig aan moet schaffen. Nieuwe schoenen, nieuwe kleren, tripje naar Berlijn, plasma-tv..

4 Reacties to “Small Potatoes”

  1. oase said

    Toch nog een kind dus! Ik hoop dat je ook met log zo lekker in de weer blijft. Erg fijn om zo vaak updates te zien!

  2. Marianne said

    hahaha…..you go girl!!! Als je gezelschap naar Berlijn zoekt……here I am…..hihihi…;-))

  3. marie-jose said

    Goed bezig!!! Hoe zit je logo er dan uit?

  4. creatiefmetquirk said

    Thanx allemaal! Logo laat ik je nog zien MJ.

Geef een reactie

