Valentijn

februari 15, 2009

rode-tulpenGisteren was het Valentijnsdag. Wat begon als een poging de Nederlandse bloemenhandel een boost te geven is inmiddels uitgegroeid tot een commerciële massa-hysterie. Kaarten, knuffelberen, bloemen, chocolade, rozen op je mobieltje, noem het maar op. Ik vond het zelfs verbazingwekkend dat de Albert Heijn niet volop in deze hype gedoken is. Die paaseitjes hadden best nog een week kunnen wachten.

Zelfs Oase is voor de commercie gezwicht! Ook al verschuilt ie zich achter de smoes dat hij vierde dat zijn relatie alweer één zwangerschap oud is. (kiddin’ Oase)
Ik heb een aversie tegen dit soort verplichte-kadootjes-dagen. Ik heb het principe van het anoniem je liefde verklaren ook nooit begrepen. Als je niet zegt wie je bent kun je toch net zo goed niks zeggen??

Daarom ben ik ál mijn aanbidders vandaag ook heel erg dankbaar. Want wat blijkt? Ze hebben helemaal door hoe ik in elkaar zit en waar ik wel en niet van hou. Ze hebben me namelijk geen van allen iets gestuurd voor Valentijn! Bedankt jongens!

Jongens?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: