Woehoe!

februari 17, 2009

juichMijlpaaltje! Gisteren had ik mijn duizendste bezoeker op deze site! Helaas kan ik niet achterhalen wie het was, anders kreeg diegene wel een bloemetje van me. Hoe dan ook, ik ben blij! Dus dank jullie wel voor al jullie bezoekjes alvast! Ik hoop dat jullie nog een tijdje bij me blijven. En als jullie het leuk vinden hier: tell all your friends, want er zijn nog veel meer bezoekers welkom! Ik ga even een klein feestje vieren. :-d

Eén reactie to “Woehoe!”

  1. Marianne said

    Gefelicitéééééééérd!!!!!!!!!!!

    Op naar de 1.000.000…….hihihi……you go girl!!!

Geef een reactie

