Music maestro!

februari 20, 2009

muzikeEens in de zoveel tijd ben ik al mijn muziek helemaal beu. Niks op mijn mp3-speler spreekt me meer aan, al mijn cd’s zijn saai en op de radio is alles doodgedraaid. In zo’n fase zit ik nu. Ik vind helemaal niks leuk meer. Dus ik wil jullie vragen om tips! Oud of nieuw, alles mag. Alles waarvan je denkt: dit is tof, hier moet je eens naar luisteren. Ik hoor het graag!

6 Reacties to “Music maestro!”

  1. Ad Hoevenaars said

    John Mayer – Daughters en Gravity
    Eric Johnson – East Wes
    Eric Clapton – Have you ever loved a women
    Paul Weller – you do something to me

    Fijn weekend…..;-))

  2. Maz said

    Wellicht geeft het spelletje op mijn blog uitkomst. Het zorgt ervoor dat je met heel andere ogen naar je eigen muziekcollectie kijkt. En misschien krijg je inspiratie van de antwoorden van de anderen die em op hun blog hebben gezet. Succes!
    ps. ik sluit me aan bij de laatste tip van de vorige spreker: Paul Weller. Mooi!

  3. Marianne said

    Sabrina Starke – do for love

    Giovanca – on my way

    maar….ken je wellicht allebei al…?

  4. Bambi said

    De nieuwe cd van The whitest boy alive is leuk.
    Verder doet Rupa and the april fishes het goed bij mij. Naast opperchill Nu reggae verzamel cd, dub en reggae muziekjes.
    Santogold mag niet ontbreken.
    Of anders voor beetje meer rock: the courteneers, king of leon, interpol, chris cornell

  5. Impa said

    -Beirut!

    -Bishop Allen:

    -Ane Brun
    -Kings of Convenience
    -Death Cab for Cutie (!)

Geef een reactie

