LBD

februari 21, 2009

lbdDe Ladies zitten altijd vol goede initiatieven. Leuke feestjes, Horrornights en voor mij nieuw: de Ladies Business Date! Naast gezellig bijkletsen is dit ook zeker een serieuze date. Er wordt gepraat over wat we in onze carrière willen en hoe we dat (beter) kunnen bereiken. Gisteren nam ik voor het eerst deel aan deze kring van zakenvrouwen en ik voel me nu al geïnspireerd!

LBD’s zijn erop gericht elkaar tips te geven, twijfels weg te nemen en elkaar de juiste vragen te stellen. Zo proberen we elkaar te stimuleren en op weg te helpen naar waar we écht willen zijn. Het is ook een leuke manier om je vrienden beter te leren kennen omdat je veel meer te weten komt over hun drijfveren en droomwensen. Wat mij betreft een groot succes! Ik verheug me al op de volgende date. Mét taart en prosecco natuurlijk.

Eén reactie to “LBD”

  1. Brigitte said

    Hee babe,
    Eindelijk eens je blog bekeken en je schrijft echt heel leuk. Go on baby!!

    X B

Geef een reactie

