Music part 2

februari 22, 2009

luister_muziekBlog-collega Maz kwam met een goede tip om met een fris oor naar mijn muziekcollectie te luisteren, en die heb ik meteen ter harte genomen. Thanx Maz! Het helpt inderdaad en is erg grappig. Met een aantal uitkomsten ben ik het zeker eens, maar blijkbaar moet ik me af gaan vragen of ik soms lesbisch ben, heb ik een vreemd gevoel voor humor en vind ik mijn vrienden doods. Ik denk dat ik dit spelletje ook maar eens ga doen met een blinddoek en mijn platenkast, gezien daar weer heel andere muziek instaat dan op mijn mp3. Probeer het zelf!

O, en Madonna: ‘sorry‘ vertaal je NIET met ‘ik ben droevig‘! Daar irriteer ik me nog steeds aan.

INSTRUCTIES
1. Zet je mp3-speler of muziekbibliotheek op shuffle.
2. Druk bij elke vraag op ‘next’ voor het antwoord.
3. Schrijf de titel van het nummer als antwoord bij de desbetreffende vraag.

WAT ZEG JE ALS IEMAND VRAAGT: ‘MAG DIT?’
Where’s Your Head at – Basement Jaxx
HOE VALT JOUW PERSOONLIJKHEID HET BEST TE OMSCHRIJVEN?
The Real Sugar – dEUS
WAT VIND JE LEUK IN EEN JONGEN/MEISJE?
My Same – Adele
WAT IS DE ZIN VAN JOUW BESTAAN?
Sorry – Madonna
WAT IS JE MOTTO?
Cripple and the Starfish – Anthony and the Johnsons
WAT VINDEN JE VRIENDEN VAN JE?
Hairy Trees – Goldfrapp
WAAR DENK JE VAAK AAN?
Hope There’s Someone – Anthony and the Johnsons
WAT IS TWEE PLUS TWEE?
Issst (Nathan Fake Remix) – Tiefschwarz
WAT VIND JE VAN JE BESTE VRIEND(IN)?
Transatlanticism – Death Cab for Cutie
WAT IS JOUW LEVENSVERHAAL?
Game for Fools – Jamie Lidell
WAT WIL JE WORDEN ALS JE LATER GROOT BENT?
Strangers in the Night – Frank Sinatra
WAT DENK JE ALS JE DEGENE ZIET DIE JE LEUK VINDT?
Sweet – Ellen Allien
WAT VINDEN JE OUDERS VAN JE?
Mercy – Duffy
WAAR ZUL JE OP DANSEN OP JE BRUILOFT?
Somewhere Down the Crazy River – Robbie Robertson
WAT ZULLEN ZE DRAAIEN OP JE BEGRAFENIS?
Let’s Make Love and Listen to Death from Above – Cansei de ser Sexy
WAT IS JE HOBBY/LIEFHEBBERIJ?
Imagine – John Lennon
WAT IS JE GROOTSTE GEHEIM?
She’s the One – Alain Clark
WAT VIND JE VAN JE VRIENDEN?
Necromancing – Gnarls Barkley
WAT IS HET ERGSTE DAT KAN GEBEUREN?
Blame it on Me – Maria Mena
HOE ZUL JE STERVEN?
Chicago – Frank Sinatra
WAAR HEB JE SPIJT VAN?
Breakfast at Tiffany’s – Deep Blue Something
WAAR MOET JE OM LACHEN?
Pocket Revolution – dEUS
WAAR MOET JE VAN HUILEN?
Hollereer – De Jeugd van Tegenwoordig
ZUL JE OOIT TROUWEN?
Shit Goddamm – Eagles of Death Metal
WAAR BEN JE HET BANGST VOOR?
Boyfriend – Alphabeat
IS ER IEMAND DIE JOU LEUK VINDT?
Cocaine Eyes – Neil Young
ALS JE TERUG KON GAAN IN DE TIJD, WAT ZOU JE DAN VERANDEREN?
Lullaby (accoustic) – Jack Johnson
WAT DOET NU PIJN?
Do You Wanna Funk – Patrick Cowley

Geef een reactie

