Oscarrrrr

februari 23, 2009

oscars1Vannacht was het Oscar-night. Vroeger kon je dat nog gewoon kijken op tv, op Nederland 3. Daarna alleen nog op de BBC. Nu heb je digitale tv of Filmnet nodig. En dat heb ik dus niet! Grrr..

Dus heb ik alle mooie jurken en cheesy grappen gemist. Het is toch opvallend dat al die prijswinnende sterren ineens niet meer kunnen acteren als ze een Oscar moeten uitreiken. Maar een autocue aflezen ís vast ook heel ingewikkeld.

Hoe dan ook, ik heb mijn filmsterrennieuwsdrang moeten bevredigen met een korte samenvatting op nu.nl. Zoals verwacht was Slumdog Millionaire de grote winnaar en kreeg Heath Ledger postuum een Oscar. Laten we eerlijk zijn, konden ze daar nog onderuit?? Wel verrassend was Sean Penn die de Oscar voor beste mannelijk hoofdrol voor de neus van favoriet Mickey Rourke wegkaapte. Geen idee nog of het terecht was, want ik heb noch Milk noch The Wrestler gezien, al staat de laatste al klaar om binnenkort te gaan kijken!

Voor een volledig overzicht van de winnaars klik hier.

Eén reactie to “Oscarrrrr”

  1. Maz said

    Jazeker terecht. Heb Milk gezien. Erg goed.

Geef een reactie

