Band

maart 1, 2009

i_am_klootIk hou van Britten en ik hou van mooie muziek. Dus Britten die mooie muziek maken kunnen helemaal niet meer stuk. Tijdens het herontdekken van mijn platenkast kwam ik daar een goed voorbeeld van tegen: I am Kloot.

I am Kloot is voor mij niet alleen bijzonder omdat ze mooie muziek maken, maar ook omdat ik met deze band een beetje een persoonlijke band heb. Ik leerde deze sympathieke mannen kennen toen ik als stagemanager bij Ekko werkte. Ik kon goed met hen overweg en het was een hele gezellige dag met een goed optreden. Aan het einde van de avond stond de zanger met zijn vriendin te schuifelen in de kleedkamer, zo schattig!

Ik groeide en ruilde mijn vrijwilligersbaantje bij Ekko in voor het betaalde werk in Tivoli. I am Kloot groeide met me mee waardoor ik ze in ‘mijn’ nieuwe poppodium terug zag. Ze herkenden me nog en vonden het leuk dat we ‘samen’ verhuisd waren. Het is maar iets heel kleins, maar doordat we dit stukje ontwikkeling voor mijn gevoel samen hebben gedaan blijft dit bandje me na aan het hart.

Daarom even een mooi liedje van een mooi bandje met een hypnotiserende clip.

2 Reacties to “Band”

  1. Brit said

    Jaaaa.. mooi!! Door mijn schatje nog eens aangevraagd toen John Bramwell in Concerto in A’dam een klein gigje deed. Die heeft ‘m toen wel een tikkie uitgelachen, en mijn schatje en plein public een “one of those soft guys” genoemd (hij heeft wel gelijk hoor…).

  2. […] Waarin nog niet één concertje staat.. Gelukkig mag ik deze maand nog naar mijn grote vrienden I am Kloot. En kocht ik zojuist deze geweldige plaat, die volgens mij ook wel wat voor filmvanalledag […]

Geef een reactie

