Kick me out

maart 9, 2009

eddyIn de categorie wegwerptelevisie hebben we weer een winnaar: Take me out. Eddy Zoey’s overstap naar de commerciëlen is vooral erg goedkoop. Speeddaten meets Holland’s got talent: een vleesmarkt waar je afvalt als je teveel rode kruizen krijgt.

Ongetwijfeld zien veel mannen het wel zitten om te kiezen uit 30 vrijgezelle vrouwen. Helaas voor hen hebben de vrouwen zelf ook wat te kiezen en krijgen ze uitgebreid de kans de bachelor Idols-style af te kraken. Maar ja, als je in een glitterjasje een dansje met plumeaus gaat doen vraag je daar natuurlijk ook om..

De opzet van het programma is simpel. Man komt op, vrouwen stemmen op basis van uiterlijk. Personality filmpje van man, vrouwen stemmen op basis van ‘innerlijk’. Man doet nog iets doms, vrouwen stemmen op basis van stupiditeit.

Uit de één à twee vrouwen die desperate genoeg zijn om dan nog een date te willen kiest de man op basis van een vraag zijn favoriet. Oftewel de mooiste vrouw die over is. Varkentjes kunnen dus het beste zo lang mogelijk volhouden en hopen dat ze de enigen zijn die nog op date willen.

Jawel Nederland, we hebben het dieptepunt van de diepgang bereikt. Take me out? Nee dank je, ik blijf liever thuis.

2 Reacties to “Kick me out”

  1. Emile said

    Waar kan ik me aanmelden???

  2. creatiefmetquirk said

    Jij zou een hoop groene lampjes scoren wed ik! Tenzij ze allemaal afknappen op dat accentje. ;p

Geef een reactie

