Afwas-boogie

maart 10, 2009

afwasborstelHuishoudelijke klusjes zijn helemaal niet altijd vervelend om te doen. Afwassen kan voor mij bijvoorbeeld een echt zen-moment zijn. Even je hoofd uitzetten en in de bubbels staren. En het is easy satisfaction: met een klein beetje moeite heb je een Schone Keuken en dus Voldoening.

Toen ik van Het Noortje een vrolijke, kleurige afwasborstel kreeg werd ik daar dan ook oprecht blij van. “So you have something to chear you up when you are doing a boring chore,” zei ze. Maar ze had het mis! Wanneer je met je mp3 op luid zingend en dansend af staat te wassen is er niks borings aan!

Afwassen op de maat van de muziek is trouwens helemaal nog niet zo simpel. Maar als ik op de blik van mijn overbuurman af moet gaan ziet het er wel heel amusant uit. šŸ˜‰

7 Reacties to “Afwas-boogie”

  1. Maz said

    Afwasssen rocks! Ik kan altijd opeens heel goed zingen tijdens de afwas.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja, ik ook! Vooral met koptelefoon op zodat ik mezelf niet zo goed kan horen. šŸ˜‰

  3. Maz said

    Hahaha. Ik zet de muziek gewoon heel hard.

  4. Emile said

    Leve de Vaatwasser!!

  5. creatiefmetquirk said

    Ja maar luid zingend naast de vaatwasser staan is toch anders.. šŸ˜‰

  6. Bas said

    Shit, had ze er niet bijgezegd dat het een kado in twee delen is? De borstel heb je al. Deel twee, de afwas, staat bij mij klaar šŸ˜€

  7. creatiefmetquirk said

    @ Bas: Hahaha, nou gezien ze dit kado een half jaar geleden gegeven heeft neem ik aan dat die afwas van jou intussen al uit zichzelf weggelopen is. šŸ˜‰

Geef een reactie

