Nestdrang?

maart 11, 2009

verhuisdoos

“Ik kom volgende week misschien met een huursverhoging.”
“O..”
“Een flinke.”
“O?!”
“Maar dan krijg je er wel een andere woonruimte voor. Er komt misschien een appartementje voor je vrij.”
“O?”
“Maar ik zeg er pas meer over als het zeker is. Ik wil geen verwachtingen scheppen.”
“O.” Zeg ik terwijl ik mijn spullen weer uit de verhuisdoos haal…

5 Reacties to “Nestdrang?”

  1. Brit said

    Oeh, is dit real-life-soap???? Zou wel leuk zijn… ik ga duimen!!

  2. huisgenootje said

    ik wil mee, ik wil mee, ik wil mee!! 😉

  3. creatiefmetquirk said

    Jij mag ook mee. 🙂

  4. Marianne said

    wat nou huursverhoging…..verLAGING zal ie bedoelen hahaha. Laat maar betalen om te verhuizen ipv te dokken!!! Duurt anders ook weer 5 jaar vooooor ik weet waar ik uit moet stappen met de bus…;-)

  5. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: welnee joh, je bent nu volleerd reiziger! 😉

Geef een reactie

