Wat nou, zondag rustdag?

maart 15, 2009

paperZondag is de perfecte dag voor -censuur-klusjes. Meestal is dat het huishouden, vandaag is dat mijn lang voor me uitgeschoven administratie. Oftewel de mindere kant van het freelancen. Bonnetjes en treinkaartjes liggen overal en het is mijn taak daar vandaag orde in te scheppen.

Bescheiden gezegd ben ik best goed in orde scheppen. Eenmaal begonnen is de klus dan ook wel te overzien. Maar ja, dat begínnen hè? Meestal heb ik daar een deadline voor nodig. Maar nu heb ik toch maar besloten niet te wachten op dreigbrieven van de Belastingdienst en ben ik zomaar met frisse moed begonnen.

Die frisse moed is helaas al snel verdreven door werk-ontwijkend gedrag. Het feit dat ik nog geen nieuwe pc heb (het wordt toch een Mac! :D) en dit dus onder een hoek van 45º, nee wacht, inmiddels 75º graden zit te typen helpt ook niet echt. Om met de woorden van Het Meisje Dat Op Dinsdag Het Bier Schenkt te spreken: ik heb geen zin (meer). Maar ach, januari is alvast klaar.

Morgen weer een dag.

Geef een reactie

