Mooi, Mooier, Mooist

maart 18, 2009

Vandaag was een Mooie dag. Mijn blunder van gisteren was redelijk snel weer verholpen, en vandaag liep alles lekker. Mooier was het uitzicht toen ik naar huis ging. Een echt lente-luchtje!

abcd0001

Wat hou ik toch van mooie luchtjes! Maar het Mooist was wat ik thuis vond:

mac
It Has Arrived.

And I love it! Dus daar ga ik nu mee spelen. 😀 Volgende blogje dus vanaf de Mac! Woehoe!

7 Reacties to “Mooi, Mooier, Mooist”

  1. emile said

    Ok.. dat zou nou ook echt mijn dag compleet maken.. Gewoon een mac thuisbezorgd krijgen.. Ben jaloers!!!

  2. Marianne said

    ziet er strak uit, ben benieuwd hoe het bevalt!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Emile: en terecht! ;p
    @ Marianne: I’m in love.. 😀

  4. Maz said

    Vanaf mijn Mac op het werk wens ik je heel veel plezier!!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Maz: thanx!

Geef een reactie

