Geen tijd

maart 19, 2009

gevaarJa ik heb natuurlijk helemaal geen tijd om te bloggen, ben nog veel te druk met mijn nieuwe Mac aan het spelen. (En ik duik zo de kroeg in met Chef, de Player en andere collega’s.) Maar vooruit, even snel een stukje opmerkelijke tekst dat ik de handleiding van mijn nieuwe liefde tegenkwam:

Risicovolle activiteiten:
Deze computer is niet bedoeld voor gebruik in de bediening van nucleaire installaties, de besturing van luchtvaartuigen, communicatiesystemen of luchtverkeersleidingssystemen, of in andere situaties waarin problemen met het gebruik van de computer kunnen leiden tot de dood, persoonlijk letsel of ernstige schade aan zaken of het milieu.

Heb ik dat effe net op tijd gelezen! Ik wilde net mijn Boeing 737 gaan besturen met mijn Mac, terwijl ik online meteen even de kerncentrale op non-actief wilde stellen..
‘Situaties waarin problemen met het gebruik van de computer kunnen leiden tot persoonlijk letsel’, zouden ze daarmee ook per ongeluk naar de verkeerde afzender gestuurde emailtjes met genante inhoud bedoelen?

Eén reactie to “Geen tijd”

  1. Impa said

    Hahahaha! Amazing. In Amerika moet je je gewoon voor alles indekken, want die Amerikanen will sue your ass for anything. Ik zou de kerncentrale online houden. Je kunt heerlijke eitjes bakken op de koelinstallatie. Gewoon eens proberen.

Geef een reactie

