creatief met k(w)urk?

maart 26, 2009

kurkDe Verhuizing brengt de nodige dilemma’s met zich mee. En ik ben zo slecht in keuzes maken! Zeker op zo’n korte termijn zorgt het voor veel onrust. Maar wel leuke onrust ook.
Het ‘probleem’ is dat ik de inrichting van mijn huidige huisje ook echt speciaal voor dit huisje heb gekocht. En dat het hier dus perfect past en helemaal de goede sfeer heeft. Maar is die sfeer ook met dezelfde spullen te vertalen naar een hele andere woning?

Van een ruimte in een herenhuis met houten vloer, schouw, hoog plafond met ornamenten en een serre naar een zolderetage met een hoekige woonkamer met vloerbedekking en schuine wanden. Dat is nogal een verandering!

Plotseling weet ik waar de schoen wringt. Vloerbedekking. Ik hou niet van vloerbedekking. Het is misschien warmer en zachter aan je voeten, maar het is zo.. stoffig. Mijn houten vloer zonder stofzuigen ook, maar dat is toch anders. Laminaat leggen daar is geen optie, daar wordt de onderbuurvrouw niet blij van.

En dan valt het kwartje. Wat voor vloerbekleding past er nou beter bij Quirk dan.. kurk!

Eén reactie to “creatief met k(w)urk?”

  1. Marianne said

    Nostalgie…..wij hebben nog 2 lagen onder de houten vloer liggen, perfecte isolatie;-))

Geef een reactie

