Voor en na

maart 28, 2009

Rotzooi maken is stiekem best leuk. Vreemd, gezien ik best een opgeruimd type ben. Misschien omdat ik weet dat het daarna weer opgeruimd moet worden. Ik heb me dan ook prima vermaakt toen ik bij Tattoo Girl behang mocht gaan steken. Een vergelijkbaar klusje was het verwijderen van de ranzige oude vloerbedekking vandaag in mijn nieuwe stulpje. Waar het in de slaapkamer in één ruk geklaard was leverde de woonkamer nog wel wat bloed, zweet maar geen tranen op. Ik heb wel even mijn agressie eruit kunnen trekken. 😀

Om alvast een kleine indruk te geven:
Links voor, rechts na:dsc00560
dsc00546dsc00542

dsc005591

Iemand nog stukken vloerbedekking nodig? Ik heb er hier en daar wel een gat in getrokken, maar ach, zet er precies een tafelpoot in en niemand die er wat van merkt.

Eén reactie to “Voor en na”

  1. Cat said

    Hahaha….geweldig. Good job!

Geef een reactie

