Moeilijk

maart 29, 2009

straight-jacketIk ben niet zo goed in hulp vragen. Zelfs niet in het aannemen als het aangeboden wordt. Vijf keer. Dat wil nog wel eens tot vermoeiende (voor mezelf en de ander vooral) communicatie leiden. Zo had ik deze week een aantal keer contact met Pap en Mam.

26-3, hyves, Mam: “Heb je hulptroepen? Anders kom ik je helpen hoor!”
26-3, hyves, ik: “Hoeft niet hoor, jullie zijn zelf al druk aan het klussen, maar als ik je nodig heb laat ik het weten!”

27-3, mail, Mam: “Ik stap zo op de trein om je te komen helpen hoor!”
27-3, mail, ik: “Hoeft niet hoor, komt goed!”

28-3, sms, Mam: “Is het gelukt met kasten en vloer? Zullen pap en ik morgen langskomen om te helpen?”
28-3, sms, ik: “Alles gelukt, hoeft niet hoor, jullie zijn zelf al druk genoeg, thanx!”

28-3, hyves, Mam: “Bellen hè, als we kunnen helpen!!!”
28-3, hyves, ik: “Hoeft niet hoor, het is eigenlijk ook niet zoveel werk.”

29-3, mobiel, Pap: “Zullen we in de auto stappen naar je toe? Komen we effe helpen.”
29-3, mobiel, ik: “Nee joh hoeft niet, komt goed.”

29-3, mobiel, ik (vijf minuten later): “Pap, eigenlijk vind ik het toch wel fijn als jullie even langskomen..”

Moeilijk, als je zo moe van jezelf wordt af en toe..

2 Reacties to “Moeilijk”

  1. Marianne said

    Hahahahaha…we blijven gewoon net zolang mekkeren tot je er niet meer onderuit kan met goed fatsoen. Je kunt toch ook niet álles alleen en met een beetje hulp gaat ’t gewoon een tandje sneller. xxx

  2. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: en daar ben ik stiekem heel blij mee! 😉 Thanx lieve Moes, ook aan Pap! XX!

Geef een reactie

