Afscheid?

maart 30, 2009

vliegtuigVandaag was de laatste dag van een collega bij De Uitgever, die een paar maanden naar Rusland gaat voor zijn studie. Bij het weggaan zei hij: “Nou, tot over, eh.. Ben je hier eigenlijk nog over vier maanden?” Tja, dacht ik ineens. Da’s een goeie vraag.

Geen idee of ik hier nog ben over vier maanden. Wat een raar idee ineens. Ik ben het toch wel gewend om een vaste baan te hebben en heb nergens korter dan 8 maanden gewerkt. Ok, behalve drie weken in de bediening bij Broers.

Maar het fijne was dat het me niet onrustig maakte, die vraag. Blijkbaar ga ik er dus van uit dat ik dan nog daar ben. Of ergens anders, maar in ieder geval érgens aan het werk ben. Dit jaar is voor mij begonnen met de ene verandering na de andere, maar tot nu toe pakken ze prima uit. Dus dat blijft vast ook zo als ik afscheid zou nemen van De Uitgever. Ik heb vertrouwen.

3 Reacties to “Afscheid?”

  1. Maz said

    Wie wil er nou ook langer dan drie weken in de bediening bij Broers werken!!?

  2. Cat said

    Ik zou nèrgens meer langer dan drie DAGEN in de bediening willen werken :mrgreen:

  3. creatiefmetquirk said

    @ Maz: precies!
    @ Cat: precies!
    😉

Geef een reactie

