En een schroefje en een moertje en een boutje en een nippeltje…

april 2, 2009

ikea_assemblyMorgen wordt het creatief met Ikea dag. Gezien ik nu allemaal inbouwkasten heb en zometeen niet meer moest er nieuwe bergruimte gezocht worden. En die is gevonden bij Ikea. Niet bijster origineel natuurlijk, maar ik ben daar heel eerlijk in: ik hou best van Ikea. Al mijn huidige spullen komen er ook vandaan en die doen prima hun werk en staan nog leuk ook. Je moet het gewoon een beetje leuk kunnen plaatsen en combineren. Ik heb er laatst ook té schattige lampjes gekocht en de keukenspulletjesafdeling moet ik altijd met ogen dicht voorbij lopen.

Maar goed, morgen komen ze dus mijn nieuwe kasten brengen. (En tegelijk de vloer leggen, dus lang leve de ruime keuken.) Gelukkig hoef ik niet alleen ‘deel H met schroef B aan element Q’ te gaan knutselen, Moes (voorheen Mam) komt me bijstaan. Moes wilde vandaag zelfs haar verjaardag komen vieren met schilderen bij mij, maar helaas gooide de NS weer roet in het eten en werd ze vastgehouden in het Zuiden. Het zal ook es niet zo zijn. Gelukkig had Chef nog energie over en heeft die me geholpen met het restant schilderwerk. Dus kom maar op met die nieuwe spullen, ik ben er helemaal klaar voor!

5 Reacties to “En een schroefje en een moertje en een boutje en een nippeltje…”

  1. Marianne said

    Ha, wat zijn we een goed Crea-Ikea-Team samen hè!

  2. creatiefmetquirk said

    Yeah we rule! 😀

  3. Brit said

    Jullie hebben het toch wel gefilmd zeker he, wij willen ook wel eens lachen….

  4. creatiefmetquirk said

    @ Brit: Zeg! Wij zijn daar wel gewoon heel goed in hoor, hartstikke professioneel! He Marianne?

  5. Marianne said

    ze hebben me zelfs al een aanbod gedaan, daar in Zweden…..;-)

Geef een reactie

