Zooi

april 3, 2009

rotzooiIk hàd nu een foto willen plaatsen van de enorme teringzooi in mijn kamer. Om te laten zien dat je wel degelijk heel veel spullen kunt verzamelen in een kleine ruimte. Zelfs als je zo opruimerig en weggooierig bent als ik. Maar dat kan niet want mijn fototoestel zit al ergens in een doos en ik heb geen puf om hem er weer uit te halen. De puf is sowieso een beetje op. Ik zal héél blij zijn  als het morgenavond is en de hele verhuizing achter de rug is. Ik verheug me er nu al op om in een comaslaap te duiken in mijn nieuwe huisje. Maar het wordt wel mooi! 😀 Nu weer snel verder met inpakken/demonteren..

2 Reacties to “Zooi”

  1. Marianne said

    Kop op meis….komt goed, nog ff volhouden. Morgen komen al je vrienden helpen tot alles klaar is en dan mag je zondag lekker lang slaaaaaaaaaaaaaapen…!
    SUCCES!!!

  2. Maz said

    Succes! Leuk hoor, verhuizen. Gezellig met vrienden sjouwen en dan soep met brood en bier. En daarna mag je je lekker nestelen op je nieuwe plek. Veel plezier ook dus!

Geef een reactie

