Topteam!

april 4, 2009

verhuiswagenWow, volgens mij ben ik nog nooit zo snel verhuisd als vandaag! Een uur en een kwartier was genoeg om ruimte één leeg te krijgen en ruimte twee vol. Heel vol, haha. Ik zit nu nog omringd door tassen (hè dames 😉 ) en dozen en ben zeer moe maar voldaan. Mijn bedje staat klaar om zo in te duiken. Naast de nieuwe kast. Héél dicht naast de nieuwe kast. Ik was namelijk blijkbaar vergeten dat de deur ook nog open moest kunnen en heb de ruimte van de slaapkamer iets overschat. Maar goed dat er schuifdeuren in zitten dus.. 😉 Maar dat geeft niet want hij is wel heel mooi! En ruim, haha. Mijn helpers hebben ook nog geholpen om mijn zorgvuldige uit elkaar geschroefde meubeltjes weer in elkaar te schroeven en ze op de juiste plek te krijgen. Dus het voelt al helemaal als mijn huisje. Ik ben blij! Dank jullie wel jongens!!

Geef een reactie

