Watercoolerconversation

april 7, 2009

watercoolerEen kantoor is net een dorp. Iedereen houdt elkaar in de gaten en er wordt flink wat afge-eh..-praat.
Zoals vandaag:
“Is [collega I] al naar huis?”
“Nee dan had ze vast nog wel even dag gezegd.”
[collega I]: “Doei, tot morgen!”
-vijf minuten stilte-
“Hee maar waar is [collega II = vriend van collega I] dan?”
“Weet ik niet. Die heb ik eigenlijk nog niet gezien vandaag. Is ie er wel dan?”
[collega II]: “Doei!”
“Ja dus. Gaan ze niet samen naar huis dan?”
“Hmm, zouden ze soms ruzie hebben?” (met een knipoog)
Samen spoeden we ons naar het raam.
“Ik zie niks. Alleen een auto. Heeft ie een auto?”
Prompt komen [collega I] en [collega II] samen langsfietsen. En uiteraard kijkt [collega I] om om mij schaapachtig voor het raam te zien staan. Ik zwaai maar, ben nu toch al betrapt.

2 Reacties to “Watercoolerconversation”

  1. Chef ;-) said

    Komt mij bekend voor dit verhaal 😉

  2. creatiefmetquirk said

    Hahahaha, en ik nog maar proberen om iedereen zo anoniem mogelijk te houden! 😉

Geef een reactie

