Lost again!

april 8, 2009

Vanavond ga ik eindelijk weer een mini Lost-marathon houden bij Neejneej en Gameboy! Dat wordt weer spanning en sensatie, jammer dat Oase er niet bij kan zijn. Dan moet hij volgende keer weer ons: ‘o ja zometeen komt dat stukje!’ aanhoren. 😉 Speciaal voor Jeb die nog steeds niks begrijpt van het hele Lost-gebeuren: alles wat je moet weten over Lost in 8 minuten (helaas wel maar tot seizoen 4).

4 Reacties to “Lost again!”

  1. Brit said

    Oeoeoeoeh… het is weer spannend!!! We zijn ondertussen bij aflevering 11 (die hebben we allebei half gezien….) en het wordt er allemaal weer niet simpeler op hoor, ha, ha!!

  2. Marianne said

    je weet wat ik ga zeggen……;-))

  3. Oase said

    Wat een heerlijke samenvatting. Na Tokyo wil ik heeeeel snel weer bij kijken. Ik ben super benieuwd!

    Ltr,
    Oase

  4. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ha, dan lig ik voor! Ik heb aflevering 11 nog wel afgekeken! 😉
    @ Oase: o je hebt weer wat gemist! Oeh! Locke! en Ben! En Sawyer! ;p

Geef een reactie

