Hamsteren!!

april 11, 2009

chocolaO mijn god. Ik las zojuist rampzalig nieuws. De productie van chocola zal drastisch afnemen omdat cacaoplantages in Afrika bedreigd worden door een virus. Dat wordt dus hamsteren!! Zoals elke vrouw hou ik natuurlijk enorm van chocola, maar ik ben wel een erg kritische gebruiker. Mijn top 3:

1. Tony’s chocolonely. Goede stevige chocola met een fantastische Willy Wonka verpakking, die ook nog eens (zo goed als) slaafvrij is.
2. Côte d’Or, de gewone melkchocolade. Een volle, crèmige smaak. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de onlangs toegevoegde versies met rozijnen en hazelnoot en die met gekarameliseerde amandelen erin.
3. Een gedeelde derde plaats is voor Cadbury’s fruit & nut en Droste melk pastilles/chocoladeletters. Ik hou eigenlijk niet van hazelnoten in de chocola, maar wel van rozijnen en in dit geval zijn de hazelnoten ok en niet over aanwezig. Droste is een lekkere zachte chocola die smelt in je mond. Vroeger liet ik hem overigens smelten op de verwarming om hem vervolgens met mijn vingers op te lepelen, ook lekker. 😉

Eén reactie to “Hamsteren!!”

  1. Maz said

    Fruit & Nut!! Ik heb eens in een theatervoorstelling gespeeld waarbij we gesponsored werden door Cadbury’s. Dat ging over chocolade namelijk. Ladingen Fruit & Nut, Mmmmmmmm

Geef een reactie

