Verliefd

april 16, 2009

verliefdDe zon mag dan verdwenen zijn vandaag, ik loop nog op rozen. Ik ben namelijk verliefd. Op een Brit. Jawel, zoals ik altijd al gehoopt had. En het is nog een mooie Brit ook. Kijk zelf maar. En een zeer muzikale! Naast mijn internet heb ik vandaag eindelijk ook weer mijn stereo aangesloten. Ik was een kabeltje kwijtgeraakt bij de verhuizing maar ik heb weer een nieuwe! Dus kan ik weer fijn cd-tjes luisteren.

En die van Charlie heb ik het meest gemist. Ik kan maar niet stil blijven zitten bij zijn nieuwe plaat Hobo. Die moet gewoon op het hoogste volume, uit volle borst meezingen en flink met die heupen schudden. Naast de vrolijke en energieke folksongs staan er ook prachtige ballads op. Mét mooie teksten.

Ik weet het, ik heb al eerder een nummer van hem gepost, maar Charlie is zó goed dat ie best twee posts verdient. Van dit nummer krijg ik echt kippevel. Dus zet je speakers open en geniet:

4 Reacties to “Verliefd”

  1. guronaqi said

    Ik zag Charlie Winston hier pas in zo’n “An Audience With…” show; erg goed! Had me al voorgenomen zijn nieuwe cd te down.. (kuch) eh, kopen. Leuk om te horen dat hij ook Nederlandse groupies heeft 😉

  2. creatiefmetquirk said

    Jazeker! Vertel hem dat maar als je hem nog eens ziet, dan komt ie misschien ook weer deze kant op. 😉

  3. marie-jose said

    ja maar die gast heeft toch geen donkere kant???

    tattoo girl is confused…

  4. creatiefmetquirk said

    @ Marie-jose: die heeft hartstikke een donkere kant. Dat hebben alle artiesten. En hij heeft donker haar. In dit geval is dat donker genoeg. Hij is LEKKER. 😉

Geef een reactie

