Big brother…

april 23, 2009

opsporingis je ook wel eens kwijt!
Ik werd vandaag gebeld door Pap. “Komen we thuis van vakantie, ligt hier een brief op de mat. De gemeente Utrecht wil van ons weten waar jij gebleven bent! Ben je kwijt dan?”
Jammer dat ik een paar uur geleden in een tweede poging toch geslaagd ben om mijn verhuizing door te geven aan Burgerzaken. Het had een mooi experiment kunnen worden: hoe ver gaat de gemeente om erachter te komen waar je gebleven bent? Een antwoordbrief aan je ouders vind ik al heel wat. Ik had al visioenen van mezelf tijgerend door de stad. Een tunnel vanuit het park naar de kelder van mijn huis. En zij intussen maar met bloedhonden bij mijn oude huisje naar sporen van mij speuren. En geheim agenten achter kranten, met mijn foto op het station.

Misschien moet ik me maar weer uitschrijven.

4 Reacties to “Big brother…”

  1. Marianne said

    Hééé…..misschien waren zij die squeekers op je badkamer…..is het geluid nu weg, want “gevonden” offeeeehhhh….??? Hihihi.

  2. Maz said

    Ok, je hebt me ontmaskerd. Ik ken je helemaal niet. Ik werk bij de gemeente Utrecht afdeling Opsporingen. Dat blog van mij is niet echt. Dat schrijft mijn secretaresse…

  3. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: nou, wel heel toevallig echt, maar sinds deze post heb ik inderdaad niks meer gehoord!
    @ Maz: hahaha, briljant! Vandaar dat je zo zat te speuren over uit welke hoek de foto’s genomen waren en Chinezen op de hoek.. 😉

Geef een reactie

