Crisis

april 24, 2009

faillietChef en ik zijn een goed team. Sinds we samenwerken bij de Uitgever loopt alles op rolletjes. Zelfs de Grote Baas heeft ons al complimenten gegeven omdat we alle deadlines gehaald hebben (wat schijnbaar nogal een unicum is). Maar ook bij ons begint de economische crisis zich te laten gelden.
Het budget is op.

En dus is Chef onbetaalbaar geworden.

Wat ze natuurlijk sowieso al was, maar dan figuurlijk.

Ik maak me geen zorgen om Chef, die heeft zo weer een leuke nieuwe baan. Ik maak me ook geen zorgen om mij, voor mij is er nog wel werk. Maar ik vind het niet leuk! Ik ga je missen Chef!

2 Reacties to “Crisis”

  1. Chef ;-) said

    Ja ik zal jou ook missen! Boehoehoe. Snipsnop. Maar ik zal bij mijn volgende sollicitatie zeggen dat wij een winning team zijn en dat jij bij de deal hoort. πŸ™‚ Lijkt mij wel echt heel vet, want samenwerken gaat echt heel goed inderdaad.
    Gelukkig zien we elkaar toch naast het werk! XX

  2. creatiefmetquirk said

    πŸ˜€ Haha, ja dat zou wat zijn. Dat ik je gewoon overal blijf volgen. πŸ˜‰
    Maar gelukkig blijven we elkaar inderdaad hoe dan ook zien!

Geef een reactie

