London baby!

april 27, 2009

london1Altijd al geweten dat ik telepathisch ben. In het verleden is dat bij menig vriendje al gebleken (‘wat leuk dat je belt, ik zat nét aan je te denken’) maar ik ben het nog niet verloren. Zaterdag was Huisgenootje hier. Sinds zij begin dit jaar moeder is geworden loopt nog niet alles op rolletjes voor haar en daar wilde ik wat aan doen. Haar even ertussenuit halen en samen wat leuks doen. Een festivalletje of zo. Lekker dansen, want dat mist ze. Liefst ergens in Groot-Brittannië, want we zijn beiden nogal anglofiel en zij houdt erg van Britse bandjes (en ik stiekem ook wel).

Ik had dus al even gezocht, maar de beste festivals blijken al uitverkocht. Reading, Glastonbury en T in the Park, dat me nog het leukste lijkt. Ik zag mijn plannen dus al in duigen vallen. Maar zij verraste me door weer eens te bewijzen hoe goed wij op één lijn zitten (op Take That na dan). Zij kwam namelijk met het voorstel om naar Londen te gaan. Voor een leuk concert in Hyde Park. Onze eigen (par)T in the Park dus! Mijn eerste vakantie voor dit jaar is bij deze geboekt: we’re going to London baby!

3 Reacties to “London baby!”

  1. huisgenootje said

    huisgenootje “heart” creatief met quirk

  2. huisgenootje said

    btw: take that speelt de dag erna in Wembley, hahaha! sold out – you’re lucky

  3. creatiefmetquirk said

    Hahaha, thank god!! Heart right back at ya babe!

Geef een reactie

