Vrij(e)markt

april 29, 2009

oranjeOp dagen als vandaag voel ik me altijd net bromsmurf. Ik HAAT Koninginnedag! En de nacht nog meer. De stad is zo bomvol dat je je slechts schuifelend kunt voortbewegen, overal zijn dronken idioten en de leuke spullen zijn na vijf minuten al uitverkocht. In plaats daarvan vind je alleen nog groothandels die ingepakte t-shirts en huishoudelijke artikelen staan te verkopen. Het enige dat je zeker kunt vinden is een voedselvergiftiging bij een van de eetstalletjes.

Maar laat ik het niet helemaal vergallen voor andere mensen die het wel leuk vinden. Ik ga vanavond lekker bbq-en bij Tattoo-girl, dus van mij zullen jullie geen last hebben. Maar nu het toch vrijmarkt is wil ik wel even van de gelegenheid gebruik maken om een vriendin te helpen. De zeer getalenteerde Miss B heeft namelijk een aantal bijzondere schilderijen in Star Wars thema gemaakt. Gezien ze binnenkort op reis gaat wil ze deze graag verkopen. Het gaat onder andere om deze schilderijen:

popart-boba-fett

popart-stormtrooper-bh

Ben je geinteresseerd of ken je iemand die dat misschien is, laat dan een berichtje achter, dan neem ik contact met je op voor de details.

9 Reacties to “Vrij(e)markt”

  1. Marianne said

    Hahahahaha…..je wordt OUD!!!

  2. Maz said

    Ik ga een poging wagen, maar de kans is niet eens heel klein dat ik voor enen alweer thuis ben. Dan was het gewoon stom en kreeg ik het op mn heupen van al die stomme mensen. Of anders heb ik geluk en is het leuk en zijn de mensen dit jaar wel te pruimen en wordt het alsnog laat. Who knows? Voor de zekerheid lippestift opgedaan.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: ik word niet oud, ik BEN oud.
    @ Maz: toe maar, lippenstift zelfs! En viel het mee of tegen? Mijn bbq-vuurkorf-fijne mensen-kletsen met een wijntje-avond is in ieder geval goed bevallen.

  4. rudy kaals said

    Was gisteren op de ambassade voor een receptie en voelde me een tikkeltje underdressed. Louter Schicki Micki waar het oog rijkte.. maar ook bitterballen, haring, stroopwafels en het leukste meisje van de avond dat voor mij nog een biertje regelde na sluit (om 21h… lachwekkend vroeg)…

    ..maareuhm niets voor jou dus. Spijtig!

  5. Maz said

    Och, het was wel leuk. Voor enen thuis. 2 euro aan een leuk bandje gegeven. Lippestift hielp niet.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: fantastische combinatie ook: bitterballen, haring en stroopwafels. Maar genoeg voor mij hoor, heb een heerlijke avond gehad, ook al was ie niet oranje.
    @ Maz: die laatste zin Maz, briljant droopy!

  7. Brigitte said

    Hee babe,

    Ben je gewoon mijn schildeijen aan het promoten? Wat cool!!

    Zie je snel weer.
    X B

  8. […] namelijk vanmiddag, voelde ik nogmaals de kriebels om beeldend aan de slag te gaan. Ik zocht Miss B op in haar nieuwe atelier, dat inmiddels al niet zo nieuw meer was. Een mooie grote ruimte, vol met […]

Geef een reactie

