Tijdloos

mei 1, 2009

 

dsc006471

Op mijn klokje is het eeuwig 12 over 11.
Hoe vaak de secondewijzer ook rondgaat.

Soms voelt mijn leven net als mijn klokje.

6 Reacties to “Tijdloos”

  1. Maz said

    Wat heb jij een raar klokje.

    By the way. I’m closing in on you… Via via via ben ik er nu achter. Such a small world. Ik weet nu hoe je heet. Maar volgens mij ken ik je dan toch weer niet.

  2. Marianne said

    Vandaar dat je er eeuwig jong uit blijft zien…?

  3. creatiefmetquirk said

    @ Maz: hahaha, nee, verpest het nou niet! Ik weet wel via wie dan. Ik denk dat jij ook niet bent wie ik ben dat je denkt. Maar zelfs als je dat wel bent heb ik je maar een keer kort gezien. Ik zal diezelfde viavia eens gaan uithoren over jou. 😉

    @ Marianne: je hebt mijn geheim ontdekt! Niks ouderwordend schilderij, dat is zo afgezaagd. Gewoon een klok die niet vooruitgaat ook al loopt ie wel.

  4. Maz said

    Zo houden we het spannend! 🙂 Ik ben dan weer benieuwd wie er ook Cassiopeia op haar arm heeft.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Maz: jij bent inderdaad ook niet wie ik denk dat je bent. Ik weet nu wel wie je bent, maar ik weet niet wie je bent. Snap je? 😉

  6. Maz said

    Ja dat snap ik maar al te goed. Haha, wat een grap! Maar nu blijft het wel een mysterie. Wat was het een anti-climax geweest als we elkaar gewoon gekend hadden. Niks aan.

Geef een reactie

