Verkeersbordje?

mei 2, 2009

dsc006551

 

Ga je daar dan onder staan en wachten tot er een date met een auto verschijnt?

Moet je daar met je auto gaan staan en komt er dan automatisch een date?

Pff, zo wordt verkering krijgen nog ingewikkelder dan via internet!

6 Reacties to “Verkeersbordje?”

  1. rudy kaals said

    een date met een auto??

    ik vind auto’s vooral kil en uit hun mond stinken..

  2. creatiefmetquirk said

    Verwarming aanzetten en dennegeur-dingetje ophangen?
    Ik denk dat ik sowieso niet in aanmerking kom. Ik heb geen rijbewijs. Woeha.

  3. Maz said

    Haha, verkeersbordje! Om te verkeren. Ik zie het nu pas. Kun je wel lekker vozen op de achterbank. Ik heb zo’n bord vlakbij mijn huis. Ik ga er gewoon eens achteloos naast staan. Kijken wat er gebeurt.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Maz: yesss, toch iemand die hem doorheeft! Maar volgens mij woon je dan toch vlak bij mij Maz, want dat bord staat ook vlak bij mijn huis. Zul je zien, komen we elkaar daar uiteindelijk tegen, omdat we allebei onder dat bord staan te wachten. 😉

  5. creatiefmetquirk said

    Damn, heb jij het weer eerder gedaan! Beschouw het als een compliment Oase, blijkbaar ben je mijn (onbewuste) inspiratie. Maar in my defense: volgens mij ben ik niet zó ver terug gegaan in het lezen van je blog. 😉

Geef een reactie

