Help, mijn huisbaas is klusser..

mei 8, 2009

Alsof het nog niet genoeg was dat er buiten een enorme stortbui heerste, bleek mijn huisbaas het nodig te vinden er binnen ook een te veroorzaken.

DSC00692

Fijn hoor, dat ie een nieuwe ketel wilde installeren, maar misschien kan ie het de volgende keer toch beter aan de professionals overlaten…

Update: de discussie die zich momenteel op zolder afspeelt:

“Comunication stopped. Hm.
Het is ook allemaal zo high-tec tegenwoordig hè?”

“Er staat me ook bij dat we iets groens los moeten trekken.”
“Iets groens??”

“Hij blijft ook steeds maar op 61 graden staan hè? Of wacht, is het misschien b1 in plaats van 61? Kijk es?”
“Toch gek dat er niks over in de handleiding staat..”

Ja, échte professionals..

6 Reacties to “Help, mijn huisbaas is klusser..”

  1. rudy kaals said

    Achtung! Pas op dat de gitaar niet nat wordt!

  2. creatiefmetquirk said

    Maak je geen zorgen Rudy, de gitaar is gelukkig veilig.

  3. creatiefmetquirk said

    (Niet dat ik erop kan spelen trouwens..)

  4. rudy kaals said

    Wel, daar zou je wat aan kunnen doen natuurlijk. Droge gitaren die bespeeld worden.. bestaat er iets mooiers in het leven?

  5. creatiefmetquirk said

    Zeker waar! Ik zal es eelt gaan kweken op die vingertoppen.

  6. Marianne said

    Waterschade….? Even “huisbaas” bellen dan maar….;-)

Geef een reactie

