Moeders

mei 10, 2009

childrenMoederdag is door mij en de ladies goed ingeluid tijdens de Horrornight, met The Children. Bloeddorstige kinderen die hun eigen ouders afmaken. Woehoe!
Maar dat zou ik natuurlijk NOOOOOOIT doen Moes, wees niet bang. Ik kan niet tegen echt bloed. 😉

Enniewee.
Nichtje is met haar vijf jaar al een aardige wijsneus. Eerder deze week zat ze voor haar moeder (Zus dus) een tekening te maken voor moederdag. “Oma,” zei ze tegen mijn moeder (Moes dus): “ik ga geen tekening voor jou maken hoor. Dat moeten jouw kinderen maar doen.” Waarop ik de opdracht van Moes kreeg om een tekening te maken…

Dus bij deze. Alsjeblieft Moes: zelf getekend geknipt en geplakt.
tekening5jarige

Because I luuuuuve you! 😀

3 Reacties to “Moeders”

  1. Marianne said

    Ooooooooooooooooh….sóóóóó lief!!! Kijk dát is nou een echt MOEDERDAGKADO, selluf gemaakt….;-))

    Thanx! Luve you 2 belly belly mug!

  2. rudy kaals said

    Vet… très avantgardistisch!

  3. Brit said

    Is het een portret van Moes??? Ha, ha, ha!!

Geef een reactie

