Spectrum

mei 12, 2009

regenboog_2Zo kleurrijk was mijn dagje vandaag:

Wit: mijn gezicht in de spiegel vanmorgen.
Geel: de trein die me van en naar huis bracht (en toepasselijk genoeg naar pis stonk).
Oranje: het haantje? boven op de Dom dat de ondergaande zon weerkaatste.
Rood: mijn t-shirt.
Paars: de lavendel die ik van Huisgenootje kreeg.
Blauw: mijn teen na het bijna struikelen over een wasrekje.
Groen: de spinazie op mijn pizza.

2 Reacties to “Spectrum”

  1. Susy said

    Ik vandaag:
    zwart: mijn jurkje en mijn humeur.
    bruin: mijn laarzen en de poep van Tijl.
    roze: het varken dat niet in onze tuin staat.

  2. creatiefmetquirk said

    Arme Suzy..

Geef een reactie

