Kattenfilmpje!

mei 14, 2009

Wegens kroegbezoek afwezig, maar ik vermaak u even met een aan dozen verslaafde kat:

Echt àlle dozen ook:

Doe mij ook zo’n lekker maf dik beest!

7 Reacties to “Kattenfilmpje!”

  1. Susy said

    Haha, ontzettend grappig!
    Is dit nou jouw poesie?
    Nee hè.
    Desalniettemin, leuk gestoord beest.

  2. creatiefmetquirk said

    Nee was het maar waar! Ik ben helemaal fan van dit beest. Maar ik mag zelf geen huisdieren van de huisbaas. Dat is eigenlijk maar goed ook, want ik ben ook niet vaak genoeg thuis voor zo’n beestje. Da’s dan weer zielig. Maar ik los het gebrek aan beesten op door regelmatig te gaan babysitten bij mijn ‘leenkatten’ als hun echte baasjes op vakantie gaan.
    Tegen de tijd dat ik de haren en de kattebakken beu ben komen de baasjes weer terug naar een tevreden kat en zo is iedereen blij. 🙂

  3. knofje said

    Whaahah! Wat een kat!
    Doet me denken aan garfield,weetnietwaarom..

  4. Brit said

    Ha, ha, vooral die sliding box, geweldig!!!

  5. creatiefmetquirk said

    @ knofje: omdat ie ook zo dik en koddig is denk ik. En droog.
    @ Brit: ja vooral met die achterpoten zo uit elkaar over de grond slepend he? Haha.

  6. Daan said

    Geweldig, vanaf nu ons favoriete YouTubeKanaal.
    Hoe dat beest ook weer uit die doos springt.

  7. Daan said

    en er staat ook nog dieet op de doos, hahahahaha, super!

Geef een reactie

