Top of FLOP

mei 15, 2009

toppers.songfestival.425Ik heb maar één ding te zeggen vandaag:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
De toppers liggen eruit!!
Yessssss.
Losers!
Maakt mijn hele katerige dagje weer goed.

4 Reacties to “Top of FLOP”

  1. Cat said

    Tja, daar was een goeie weddenschap over te houden (alhoewel…met de hoeveelheid mensen die -ook- wel zagen dat dit niets zou worden…)

    Ik vraag me echt af wanneer ‘Nederland’ eens wakker wordt en een echt leuk liedje gaat inzenden.

  2. creatiefmetquirk said

    Ik hoorde dat Frans Bauer aspiraties zou hebben..

  3. Susy said

    Wie zijn die 3 mannen?
    Kan iemand me vertellen waar jullie het over hebben?

  4. creatiefmetquirk said

    Je hebt niks gemist Susy, iets met glitterpakjes en Russen en homo’s.

Geef een reactie

