12 Reacties to “Multimediaal”

  1. Susy said

    Och mens. Ik heb het er ook zo druk mee.
    Hyves vind ik tegenwoordig stom. Zo 2007. Echt.
    Twitter is weer één van mijn nieuwe gadgets, maar soms vergeet ik het weer een tijd.
    Eigen blog, duuzend andere blogs, Facebook doe ik niet aan, sta ik wel op, maar ik weet het wachtwoord niet meer.
    Ennem…wat nog?
    Ohja. Een, twee, drie, vier mailaccounts. Ook nog es ja.
    Ik heb dan ook nauwelijks tijd om te werken.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja man, en jij hebt dan nog kids ook! Geen wonder dat je zo bent afgevallen. 😉

  3. Cisca said

    Ja. Ik denk dat het begin is. Waarschijnlijk het begin van het einde.
    Daarom begin ik maar niet met Twitter. Maar ik hou het bijna niet meer vol. Om er niet mee te beginnen. Maar ik doe het niet. Ik ga niet Twitteren. Niet. Dus.

  4. Susy said

    Ja joh. Ik ben gewoon over een tijdje een totaal afgeleefd weggekwijnd anorexiaal moedertje. Kwestie van tijd….

  5. Susy said

    En wanneer ga je me dan eindelijk followen op Twitter?

  6. creatiefmetquirk said

    @ Ciska: hou vol, hou vol!
    @ Susy: zodra ik je gevonden heb. 😉

  7. rudy kaals said

    whatabout LinkedIn? en StudiVZ? en al die datingsites waar we allemaal een vals lidmaatschap hebben om te kunnen kijken of de toekomstige partner wellicht geregistreerd staat?

  8. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: shit, LinkedIn nog helemaal vergeten! Kun je nagaan hoe actief ik daarop ben.. Maarehm.. datingsites? Echt?
    @ Susy: Twitter away, kheb je gevonden!

  9. rudy kaals said

    Nee.. ik date wel. Maar een site heb ik daarvoor nog nooit gebruiken hoeven. Een lidmaatschap bij de scouting en enkele parochie avonden waren toereikend.

  10. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: mijn loopbaan als vakkenvuller en de gemiddelde bingo-avond doen het erg goed voor mij.

  11. Brit said

    Ja, ja, explain, waarom heb ik nog geen melding gehad dat je vriendjes wil worden op facebook??? Wil je me niet meer kennen?? Tis al zo triest, heb alleen mijn eigen moeder als vriendje daar….

  12. creatiefmetquirk said

    @ Brit: Hahaha, echt? I swear, ik heb nog nauwelijks iemand opgezocht daar! Helemaal nog geen tijd voor gehad. Maar ik zie net dat je me zelf al opgezocht hebt, dus bij deze alsnog!

Geef een reactie

