En spelende vrouw…

mei 19, 2009

Leatherfacewat heb je nu geleerd?

Dat:
* werken in een kantoor zonder raam toch écht rare effecten op een mens heeft.
* ik dus heel blij ben dat ik morgen thuis werk en het raam de heeeeele dag open kan zetten.
* ik volgens de test op facebook een leatherface-killer ben.
* facebook dus toch nog ergens goed voor is.
* facebook het anders wel mis had met de band die ik volgens de test zou zijn. Metallica?? Please..
* een dagje zonder internet helemaal niet zo slecht voor mij zou zijn.
* ik daar volgens mij wel een beetje onrustig van zou worden.
* ik in een lijstjes-bui ben blijkbaar.
* onzin best een blog kan vullen.

Geef een reactie

