Ruilen

mei 23, 2009

ruilenMocht van mijn  moeder
niet meer posten vandaag.
Omdat mijn hoofd
me weer laat barsten.

Soms zou ik willen
dat ik het eraf kon zagen
en er een ander op kon plakken.

Misschien maar meteen
mijn hele lijf inruilen.

Ga nu braaf slapen mam.
Beloofd.

3 Reacties to “Ruilen”

  1. Marianne said

    Goed zo meisje en morgen gezond weer op, kuzzzzzzzzzzz

  2. rudy kaals said

    owja, erafzagen.. dat zou handig zijn. Of een simpele hersentransplantatie. En zouden met de hersenen ook de gedachten meegetransplanteerd worden. Of komen die toch uit de buik zoals men hier in DE zo denkt?

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: tja, als je de films moet geloven gaan die gedachten wel mee. Of herinneringen in ieder geval.
    Buiktransplantatie, ook een interessant idee!

Geef een reactie

