Zon

mei 24, 2009

sunshineDat het mooi weer is blijkt wel uit de dalende bezoekersaantallen (wat ik uiteraard niet aan mijn eigen misschien-wel-niet-zo-genialiteit wijd) en het dalende aantal posts van collega’s. Wie gaat er nou ook achter het internet zitten als ie lekker buiten kan zijn?

Dat bedacht ik me gister ook. Met dit als gevolg:

 

DSC00744

En ook de rechterschouder natuurlijk:

DSC00745

Ja je lacht erom maar voor je het weet eindig je als Michael Jackson. Lang leve aloe vera…
Het duifje bij de buren leek zich ook prima te vermaken in de zon:

DSC00732

Binnen kreeg ik ook nog dierlijk gezelschap, van dit mooie en tegelijk verontrustende beestje. Deze kruising tussen vlieg en vlinder kwam op mij iets te exotisch over om hier eigenlijk thuis te horen. Ondanks het advies van Pap (‘meteen kapotslaan‘) heb ik het beestje toch maar gewoon naar buiten gewuifd.

DSC00740

Dat is vast goed voor mijn karma. Word ik dan misschien wel voor beloond met meer van zulke uitzichten:

DSC00736

En ja die wolkjes vind ik juist fijn. Zorgt voor een beetje afwisseling. Is weer beter voor mijn schouders.

7 Reacties to “Zon”

  1. Brit said

    Ja, dat zat er aan te komen… komkommertjes erop???

  2. Cat said

    Jaaaaaaaaaa. De zon. Nouja. Die bekeek ik vanachter het raam. Al dat gefeest van mij eerder in het Hemelvaartweekend liet een bult werk achter die om 2 uur vannacht pas af is. Maar als jouw karma werkt (en waarom niet???????) dan krijgen we nog vele mooie dagen!

  3. guronaqi said

    Meteen kapotslaan, dat is een door het instinct ingegeven idee dat ik eerlijk gezegd ook altijd uitvoer. Slecht voor mijn karma, ik weet het, maar goed voor mijn gezondheid.
    En dan de zon: die is hier totaal niet te bekennen. Grijs, donker, nat weer alom…

  4. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ik dacht echt dat het nog wel meeviel! Helaas..
    Ik heb geen komkommer in huis.
    Wel aardbeien.
    Helpt dat ook?
    Rood is het toch al.

    @ Cat: mijn karma heeft vandaag alweer heel erg zijn best gedaan voor je zou ik zo zeggen. 😉

    @ Guronaqi: en nu weet je dus WAAROM het daar bij jou zo grijs en nat is.. 😉
    Maar it kinda goes with the territory daar, toch?

  5. rudy kaals said

    aua! Dat ziet er pijnlijk uit. Is het al een beetje weggetrokken?

  6. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ehm, neu. Handig is ook dat ik altijd op mijn zij slaap en dus elke keer als ik me omdraai mijn schouder schuur..

  7. rudy kaals said

    aua! Dat ken ik. Moet met mijn bleke lichaam ook altijd enorm oppassen. Gelukkig is het al heel lang geleden dat ik zo verbrand ben.

Geef een reactie

