Cultureel doen

mei 28, 2009

dansHet Festival aan de werf gaat eigenlijk altijd een beetje ongemerkt aan me voorbij. Goed, er wordt wel eens wat gedronken op het Neude met een bandje op de achtergrond, maar dat was het dan ook wel. Ik heb nog nooit een voorstelling bezocht. Tot vanavond. De nieuwe werkgever van Chef trakteert ons namelijk op kaartjes. Altijd fijn! Dus gaan we naar deze dansvoorstelling. (Voor de echte fans onder u: dit is dus dé kans om Quirk eens tegen het lijf te lopen! Rennen allemaal!)

Als voormalig ballerina houd ik wel van een stukje dans. En zo te zien zitten er ontblote mannelijke bovenlichamen in. Dus deze Quirk vermaakt zich wel. 😀 Mooi begin van het weekend!

3 Reacties to “Cultureel doen”

  1. Lora said

    Wát!?
    *veert op*

    Ontblote mannelijke bovenlichamen?!

    *herstelt zich weer*
    Fijn (en bovenal cultureel inspirerend) weekend! 😉

  2. Maz said

    Dat heb ik nou ook altijd. Ook met Oerol en met de Parade. Toch raar voor een theatermaker. Ik zou dinsdag ergens heen, maar dat bleek uitverkocht.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Lora: ja en ze waren heerlijk! Heerlijk… Jij ook fijn weekend! 😀
    @ Maz: Oerol mis ik ook altijd ja, hoewel dat volgens mij echt heel tof is. Met de Parade heb ik niet zoveel. Dat is meer zien en gezien worden dan dat het om theater gaat voor mijn gevoel. Maar je kan nog naar beiden dit jaar!

Geef een reactie

