Life’s good

mei 29, 2009

En alweer een lang weekend! Heerlijk. Mijn thuiswerkdiscipline wordt wel direct zwaar op de proef gesteld, maar dat is niet erg. Want het mooie aan je best doen is dat je jezelf ook mag belonen. Vandaag deed ik dat door een bezoekje te brengen aan de traiteur bij mij om de hoek. De keuze van vandaag: aardappelsalade, salade met rucola, avocado en forel en kippenpootjes met rozemarijn.
Heerlijk!
DSC00769

Toetje mocht ook niet ontbreken vandaag: ‘hemelse modder’ met verse aardbeien. ‘Cause a girl’s gotta have her chocolate!

DSC00770

Maar het beste toetje van allemaal:

DSC00772
Jay! 😀 Ik ga hem in het echt zien! *zwijmel*

4 Reacties to “Life’s good”

  1. Cat said

    Haha, dat zijn mooie vooruitzichten!

  2. Nicoleke said

    Dat ziet er prima uit, alledrie!

  3. Brit said

    Ik ga voor nummer 2!!!! Alleen moet ik dus eigenlijk lijnen…. tja… misschien moet ik ook maar thuis gaan werken!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ja, of bij mij, kunnen we samen naar die traiteur. 😉

Geef een reactie

