Natuur filmpje!

juni 4, 2009

Ja mensen, jullie komen er weer bekaaid vanaf. Ik heb het druk, dus jullie zullen het vandaag met een filmpje moeten doen. Een ouwe nog wel. Die jullie vast allemaal al lang gezien hebben.

Maar ach, de zon schijnt, dus..
O nee, het regent, jammer.
Des te meer tijd voor een vrolijk natuurfilmpje!

2 Reacties to “Natuur filmpje!”

  1. knofje said

    Ik begon me al even af te vragen waarom je m onder kong fu getagged had. Thats why dus!

  2. creatiefmetquirk said

    Hihi ja! Misschien vergis ik me. Is het eigenlijk karate. 😉

Geef een reactie

