In de Grote Stad deel 2

juni 14, 2009

Zo kom je nooit in de Grote Stad, zo ben je er twee keer in één weekend. Ditmaal om Huisgenootje op te zoeken. En Surfman en het Guitige Kind. En op hun balkon te genieten van het stoere uitzicht. Het lijkt wel een echte Metropool:

DSC00905

Alweer een foto-blogje? Ja mensen, ik ben in een enorme -klik!-bui de laatste tijd. Ook al heb ik geen geweldige fotografische kwaliteiten, ik vind het gewoon leuk. Of dit is een poging te verbergen dat ik eigenlijk niks te melden heb.
Dat kan ook.

De dag begon druilerig, maar het zonnige gezelschap van Huisgenootje zorgde al snel voor verbetering:

DSC00910

Samen verheugden we ons op ons komende weekendje in Hyde Park en probeerde ik haar te overtuigen in september ook nog een weekendje mee te doen.

Verder ontdekte ik vandaag dat mijn werklaptop wel een spiegel lijkt:

DSC00888

En een wesp heeft bedacht dat mijn raamkozijn een mooie plek is om een huisje te bouwen:

DSC00911

Helaas voor de wesp ben ik het daar niet mee eens. Dus ga ik zijn huisje nu even slopen.

6 Reacties to “In de Grote Stad deel 2”

  1. rudy kaals said

    Cool! Op het tweede beeld zien de wolkenkrabbers er een stuk gelukkiger uit. En dat terwijl er minder wolken te krabben zijn.

  2. rudy kaals said

    Overigens speelt Fink iop Vlieland… daar zou je zeker naartoe moeten. Ik zag hem hier twee weken geleden nog, was wederom super!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Maz: Thanx! Subtiel opscheppen heet dat. 😉
    @ Rudy: Jij wordt toch ook blij van minder werk? 😉
    Fink ken ik nog niet maar ga ik even checken. Ik ben wel ernstig in de verleiding naar Vlieland te gaan inderdaad, even kijken nog of ik iemand meekrijg.

  4. rudy kaals said

    Hier: http://www.kaals.nl/2009/04/06/troubles-what-im-in/

    En minder werk? Ja.. soms. Hoewel ik stiekem een kleine werkaholic ben en eigenlijk geen moment stil kan zitten.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: Ah! Kijkaan. Erg mooi inderdaad. Werk ze. 😉

Geef een reactie

