Druk!

juni 21, 2009

busyWat nou economische crisis, er is werk genoeg! Misschien een beetje teveel zelfs. Op zondagavond half twaalf nóg aan de slag zijn en morgenvroeg weer op kantoor staan is immers ook weer een beetje veel van het goede. Ik begin me af te vragen of ik zelfs voor dat weekendje Londen wel tijd ga hebben! Small Potatoes wordt big!

Het is ook nooit goed hè. Gaat het goed met de zaken dan is dat ook weer niet de bedoeling.
Wat zijn Nederlanders toch zeikerds!

Of wacht, misschien ben alleen ik het maar.

4 Reacties to “Druk!”

  1. rudy kaals said

    Och Mensch… dat gaat helemaal goedkomen! Maar op zondagavond nog aan de slag zijn, is wel een beetje overdreven. Normale mensen kijken dan Tatort. Of maken met een metgezel nog een tocht om de gemeente. Maar werken? Als in arbeit macht frei? Ne. Te gek zeg ik je.

    ps. een antwoord komt nog.. gun mij tijd.

  2. Marianne said

    Héééé….. je hoeft niet in één maand miljonair te worden hoor….ik wacht gewoon nog een paar jaar…..hahaha.

    Denk dat Rudy bedoelt: Arbeit macht Freude en da klopt natuuuuuurlijk wel, zit hier ook zeer blij achter mijn buro….;-))

  3. rudy kaals said

    euhmja.. dat wat Marianne zegt. Freude alom hier in de witte grot die we ons kantoor noemen!!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: neem alle tijd die je nodig hebt! Het moet immers wel leuk blijven en je ziet het: ik heb het toch veel te druk. 😉
    En Tatort, dat is wel de ultieme zondagavonddoorbrenging denk ik. Of Derrick, dat mag ook.
    @ Marianne: ik zie je van hieruit al freudig zitten wezen! 😉 O ja, ik zou miljonair gaan worden he.. Of in ieder geval heel rijk. Laten we het daarop houden. Heel rijk. Dat is multi-interpretabel. 😉

Geef een reactie

