Last Lost

juni 24, 2009

lostVanavond de finale! Nog één keer zwijmelen bij Sawyer, Sayid en… nee, eigenlijk niet bij Jack. Desmond wel, met zijn fijne accent. En dan zal ik er niet meer over zeuren. Echt. In ieder geval een jaar niet, of nou, een half jaar op zij minst. Want dan komt het nieuwe seizoen pas weer. Het LAATSTE seizoen. Zucht.. Wat moet ik dan in godsnaam met mijn leven doen? O wacht, ik kan nog een compleet schema maken met alle verhaallijnen en onderlinge connecties maken om te zien waar het allemaal niet klopt. En alle antwoorden zoeken op de open vragen, zoals: waar zijn de ijsberen ineens gebleven?? En het kind van Sun?? Ik hoop niet dat ze hem in de auto heeft achtergelaten, dat is over het algemeen niet zo’n goed idee. Oase gaat voor ons koken dit keer schijnt het. Misschien dus eerst maar even langs de Mac. KIDDING Oase. Arme jongen, wat moet je het hier toch altijd ontgelden hè? Wees gerust, dit keer zal ik niet de hele tijd zeggen: ‘Oe, zometeen!’. Want ik heb het ook nog niet gezien. Alleen de cliffhanger heb ik half gezien. Tijdens controle van de eh.. aanschaf. En die belooft veel goeds!

3 Reacties to “Last Lost”

  1. rudy kaals said

    Ow wow! Dat eten ziet er GOED uit! Veel plezier bij het kijken!

  2. Matthijs said

    Dat komt nooit meer goed met jou….

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ja dat was het eten van vorige keer dus. Maar Oase heeft vandaag ook heel lekker gekookt, een vegetarische couscous. Mmmm.
    @ Matthijs: dat klopt, maar dat weet jij al heel lang toch??! 😉

Geef een reactie

