Paralympics filmpje?

juni 27, 2009

6 Reacties to “Paralympics filmpje?”

  1. Marianne said

    ……waaaauw……

  2. creatiefmetquirk said

    ja tof hè?

  3. jotemo said

    Ik pleeg zelden filmpjes helemaal uit te kijken, maar dit keer heb ik het wel gedaan. Je moet het maar doen en bovendien doen zij het op grandioze wijze. Petje af!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: Ja ze zijn echt super gracieus en de missende ledematen voegen juist eerder iets toe dan dat het een handicap lijkt. Ik was ook echt onder de indruk.

  5. Maz said

    ik denk dan, zou de amputatie post-balletopleiding zijn? Dat moet haast wel. Er is vast geen balletopleiding voor gehandicapten op dat niveau. Das ook sneu. Maar dan ook weer heel knap dat je dan toch doorgaat.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Maz: Ja weet ik eigenlijk niet. Misschien is er wel een? Er zijn wel danslessen voor gehandicapten, misschien ook wel ballet?

Geef een reactie

