Deze week…

juni 28, 2009

had ik voor het eerst echte dollars in mijn handen

DSC00926DSC00928

en vroeg ik me af hoe die Amerikanen al die groene briefjes toch uit elkaar houden. Waarom hebben zij geen leuke kleurtjes zoals wij? Is toch veel makkelijker?

Hervond ik mijn contact met de natuur (lees: gras) bij Pap en Mam

DSC00934DSC00941

en kwam ik thuis met een teek. Een kleintje en nog niet volgezogen, maar toch. Dus mocht ik binnenkort ernstig en mysterieus ziek worden: Lyme-ziekte mensen, Lyme-ziekte.

Tot slot zag ik weer gezichtjes

DSC00922

al vind ik deze meer een kikker. Zien jullie hem ook? Of ligt het echt aan mij?
Nee wacht, geef daar maar geen antwoord op.

11 Reacties to “Deze week…”

  1. Brit said

    Ik zie ‘m hoor, maak je geen zorgen.. En met een beetje fantasie kan ik in het dak ernaast nog wel een gezichtje vinden! Of een opzekops muisje??

  2. creatiefmetquirk said

    Hahaha, een opzekops muisje! Jij bent nog erger dan ik. Maar nu je het zegt zie ik hem ook ja. 🙂

  3. Nicoleke said

    haha! Ik zie altijd gezichtjes in wolken. Ook leuk!

  4. jotemo said

    Een paar maanden geleden was ik in Argentinië en het eerste biljet van 100 dollar dat ik voor pesos wilde omruilen, bleek vals te zijn. Ze konden daar niet mee lachen en ik evenmin.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Maz: Quirk does too!
    @ Nicoleke: ja leuk! Ik ga ook altijd zoeken wat voor dingen ik in de wolken zie. Maar in wolken zie ik vaker beestjes dan gezichten. Ik vind deze wel een beer die op zijn buik ligt: oortje bovenop, snuit naar rechts.
    @ Jotemo: Verbaast me niks. Niet dat jij vals geld had, maar ik heb het idee dat Amerikaans geld makkelijk te vervalsen is. Het ziet er van zichzelf al zo nep uit. Maar gelukkig ben je niet in de bak beland!

  6. rudy kaals said

    Kikkers??? Het kan aan het slaaptekort liggen, maar ik zie echt helemaal niets. Ja lucht. Dat wel. Maar een gezicht.. Quirk, hellup!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: zie je het opzekopse muisje dan wel? 😉
    Het grijze torentje Rudy, denk: kikker met puntmuts. De luikjes zijn zijn ogen, het opengewerkte stuk is zijn onderkin.
    Zie je hem nu?

  8. rudy kaals said

    haha jaaa!! gevonden! Al moet ik zeggen dat ik daarvoor wel eerst heeeeel erg mijn fantasie heb aan moeten spreken. Een kikker.. en dat in de zoelte der zondagzomernacht. Komt Zomergasten alweer op de televee? Dat ga ik ALWEER missen.. want dat kan je niet online kijken toch. Ow dat heeft weer niets met kikkers te maken.. euhm.. email ja.

  9. creatiefmetquirk said

    Gelukkig maar! 😀
    Zomergasten begint op 26 juli.
    Staat het niet onder uitzending gemist?
    Of misschien via deze site?

  10. rudy kaals said

    Hmm.. De aflevering is niet gevonden. Jammer! Ik zal het met mijn eigenste Sommergasten moeten doen.

Geef een reactie

