Parklife!

juli 2, 2009

Mind-the-gap-london-underground-UK-782314Nou mensen, ik ben er vandoor! Wel DRIE hele dagen er tussen uit. Woehoe! Ja en jullie nu dus hopen dat jullie drie dagen van me af zijn. HELAAS: er wordt gewoon doorgeblogd! O, en meneer de digitale inbreker; vergeet het maar, Neejneej logeert in mijn huis, dus het is niet leeg. HA!

Anyhoe, ik zit nu dus in London! Al een paar uur.

Ja, de techniek staat voor niks tegenwoordig. Waarschijnlijk sta ik op dit moment lekker te dansen bij Blur in Hyde Park. Daar waren (en zijn) best veel mensen jaloers over (zei zij bescheiden). Ik begreep dat eigenlijk niet zo. Ik kende ook maar drie nummers van Blur. ‘Waar maken die mensen zich druk om?’ dacht ik.

Maar nu begrijp ik het wel hoor. Ik heb me even uitgebreid ingeluisterd en Blur is FIJN. Zoals dit nummer. Dat ik luisterde op de terugweg van een luie bbq. De bijna-middernachts-schemering van dit seizoen daalde over het park waar ik doorheen liep.

DSC00933

Ik wilde mijn ogen sluiten, mijn armen spreiden en tollen tot ik op zou stijgen. Prachtig!

En alsof Blur niet feestje genoeg is, komen er nog vier leuke bands!
Deze bijvoorbeeld. Ik ben niet zo van het yo-yo-make some nooooise! gebeuren, maar met de voorspelde 29 graden (Celsius!) moet dit het vast goed doen op zo’n mini-festival.

En deze, rustige tot hysterische electronica, die aardig gehyped wordt voor het komende 5 Days Off festival.

Heel fijn en dansbaar en een van mijn nieuwe favorieten is deze:

En ook deze band is zeer ‘vriendelijk’ voor de oren (woehà!) met een lekker spastische zanger.

Zo. Kunnen jullie nog een beetje met me meegenieten. 🙂

4 Reacties to “Parklife!”

  1. knofje said

    O, klinkt heerlijk! Enjoy!

  2. Cisca said

    I love Blur!!!
    Veel plezier.

  3. creatiefmetquirk said

    @ allen: Dank dank! Het was fantastisch! Parklife in Hyde Park. Nothing beats that. Nou ok, misschien al die andere briljante nummers die ze gespeeld hebben. 😉

Geef een reactie

